אביר קארה ואשתו / אני השולמן המקורי כך הפך הפרזנטור של מחאת העצמאים ליקיר הימין זמן ישראל / Ynet 13 ביולי 2020 חדשות.

אביר קארה ואשתו / אני ×"שולמן ×"מקורי כך ×"פך ×"פרזנטור של מחאת ×"עצמאים ליקיר ×"ימין זמן ישראל / Ynet 13 ביולי 2020 חדשות.. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: אביר קארה, מייסד אני שולמן. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. בעת שהתראיין לצמד, נתפס קארה בעיני הנץ של ברקוביץ' כשהוא מתכתב בווטסאפ תוך כדי שידור עם שר האוצר ישראל כץ, שמולו לכאורה פעל, והאחרון מנחה אותו מה לומר.

קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: אחרי שנתפס מסתמס עם שר האוצר למרות שטען שהם לא בקשר, אמר קארה… לכתבה המלאה ».

Bl13otq4usqs9m
Bl13otq4usqs9m from static.zman.co.il
זה מה שיקרה בממשלה הבאה. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים. אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה. חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. קבוצת ״אני שולמן״ צברה עד היום מעל ל 200 אלף חברים וזכתה לפופולריות וחשיפה עצומה. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה.

אביר קארה, מייסד אני שולמן.

Abir kara אביר קארה uudelleentwiittasi. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה. אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. מה אנחנו יודעים על אביר קארה.

חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד:

נפתלי ×'נט ×—×
נפתלי ×'נט ×—×"שות ×¢×"כונים ומי×"×¢ או×"ות נפתלי ×'נט כלכליסט from images1.calcalist.co.il
בליכוד הגיבו למכתבו של קארה: היו בהן הצעות לריסוק הרגולציה. אביר קארה (abir kara) וקבוצת אני שולמן״ שהקים, פרצו לתודעה לפני מספר חודשים. קבוצת ״אני שולמן״ צברה עד היום מעל ל 200 אלף חברים וזכתה לפופולריות וחשיפה עצומה. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. קארה מסביר מדוע במקרה שנתניהו לא יקים ממשלה, האפשרות השנייה היא בכל זאת ממשלת אחדות: נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. Ynet 13 ביולי 2020 חדשות.

Nikol roitman ניקול רויטמן‏ @roitmanikol 22.

בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. מייסד אני שולמן אביר קארה: אביר קארה, מייסד אני שולמן. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה. אין אצלי קודים של שתיקה, מר נתניהו. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: אפשר גם להגיד מילה טובה על התוכנית הכלכלית. קארה מסביר מדוע במקרה שנתניהו לא יקים ממשלה, האפשרות השנייה היא בכל זאת ממשלת אחדות: נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה.

אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. פעילות הקבוצה התפרסמה עם פרוץ מגיפת הקורונה במאבקה למען זכויותיהם של בעלי העסקים. בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב.

מלחמת ×
מלחמת ×"עצמאות ×"אנשים מאחורי מחאת ×"שולמנים מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. זה מה שיקרה בממשלה הבאה. סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד: אביר קארה (abir kara) וקבוצת אני שולמן״ שהקים, פרצו לתודעה לפני מספר חודשים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על. קארה מסביר מדוע במקרה שנתניהו לא יקים ממשלה, האפשרות השנייה היא בכל זאת ממשלת אחדות: הסוחרים חסמו את רחוב יפו בתל אביב, התנגשויות בין קבוצות. כעת חכ אביר קארה מימינה פותח בגלוי את כל הקשור לסדרי העדיפויות של המפלגה.

זה מה שיקרה בממשלה הבאה.

מייסד אני שולמן אביר קארה: ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב: קארה מסביר מדוע במקרה שנתניהו לא יקים ממשלה, האפשרות השנייה היא בכל זאת ממשלת אחדות: Ynet 13 ביולי 2020 חדשות. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר הקורונה. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית אופירה וברקוביץ' במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי השולמנים, אביר קארה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. אחרי שנתפס מסתמס עם שר האוצר למרות שטען שהם לא בקשר, אמר קארה… לכתבה המלאה ».

החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה אביר קארה. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים.

Posting Komentar

0 Komentar